tisdag 17 juni 2008

Hmmm... Gina måste vara bilen för mig...









Jag går ju i bilbytartankar, ja jag har gjort det ett tag faktist.. för jag vet inte vad jag ska byta till. Vill ju så gärna ha något snyggt och tufft :)... men som sagt kan inte bestämma mig riktigt.
Men så såg jag BMW s Gina Light Visionary Model och tänkte att Gina måste ju ändå vara bilen för mig... För Gina har en kaross som kan omformas för att den är gjord av tyg. Gina, som står för Geometry and Functions In "N" Adaptions, har en yttre kaross gjord av ett specialtyg. Under det finns sedan ett metallnät som kan omformas med hjälp av massa elhydraliska motorer som styrs från förarplats. Även interiören ska kunna ändra skepnad.
Ja tänk er en bil som är formbar, flexibel och utrustad med strålkastare som det går att flörta med ;)
Men kort blev den lyckan.. det är bara en konceptbil, så synd!

1 kommentar:

Anonym sa...

läcker bil. helt klart!

www.inredningsbloggen.com