lördag 14 juni 2008

Ny...

Hej,

tänkte att jag skulle ge er inblick i en inredningsdesigners/stylist vardag.. och slit...inte bara ett glamoröst drömyrke.

Har du frågor som du inte tycker att jag kommer att ta upp, fråga mig gärna, jag svarar så gott jag kan.

Vad kan jag säga om inredningen just nu, jo att den har nu gått från minimalism till lite mer personligt utsvävande. Man ser mycket burleskt och svulstigt med guld som inslag. Vintage gäller inte bara i garderoben utan är minst lika viktigt i inredningen. Köp något gammalt eller fråga mormor/farmor om du får ett gammalt bord/lampa sen är det bara att sätta igång och piffa och puffa till det med lite färg, kanske en franskant eller något annat, gärna helt oväntat. Perfekt för en rätt inredning nu. Vad mer, ja det talas mycket om blått och annat, återkommer om det och mycket annat framöver, så länge tjingtjong!

Inga kommentarer: