torsdag 26 juni 2008

Att resa med stil

Jag gillar att resa... och jag gillar att resa med stil. Ja att ha snygg resväska, necessär och så, känns lite lyxigt tycker jag. Är mycket för de där små extra sakerna, allt ifrån att ha fina lyxiga badlakan, manglade fina satinsängkläder till fina tvålar..ja vardagslyx ni vet. Och där ingår även snygga resprylar :) Nu har jag hittat en hel hög med snygga och smarta saker för resan som jag tänkte visa er. Hoppas ni gillar dem! Uppifrån och ner...

Resväska från Rimowa... mina favoriter för tillfället, har ursnygga resväskor..och lättkörda!
Necessär från Ceannis Equipe
Manikyrset från Philippi, www.pid.se
Giorgio slipsfodral från Philippi, www.pid.se
Giorgio förvaringsetui för klockor, ringar mm från Philippi, www.pid.se
Ellipse parfymsprayflaska, från ICT Collection, www.pid.se
Reseetui för linser och vätskor, Philippi, www.pid.se
Passfodral från Georg Jensen
Bagagetagg från Georg Jensen
Bagagetagg från Menu
Bagagetagg från Stelton














Inga kommentarer: