måndag 14 juli 2008

Saker saker och åter saker...

När jag får ett uppdrag att inreda ett hem så kommer nästan alltid frågan förvaring upp. Likadant är det när jag gör stylingjobb i media så efterfrågas det ofta om jag inte kan göra något om förvaring. Ja av det kan man så klart dra slutsatsen att förvaring är ett stooooort problem! Här har jag hittat några bilder som inspiration till smarta förvaringar för smycken, böcker, skor, leksaker, fina saker, källsortering mm. Annars så brukar jag tänka uppåt, över dörrar, bakom dörrar, under sängar, under trappor och så klart rensa...för behöver du verkligen alla saker du har där hemma...kanske något kan säljas/ges bort eller ligga till sig i förrådet ett tag...ja man behöver ju faktiskt inte ha allt framme på en gång. Har du något speciellt förvaringsproblem som du undrar över kan du fråga så ska jag försöka hjälpa dig.

Bilder från Living etc













Inga kommentarer: