torsdag 11 juni 2009

Sommarhus för nätta 32 mkr på Sandhamn

När jag åker till Sandhamn för att bada så brukar jag bege mig till Trouville på öns södra spets och där brukar jag titta över till det välplacerade huset ute på udden. Har alltid undrat hur det ser ut i sin helhet och hur inredningen är. Nu fick jag en liten inblick i det, för det är till salu ser jag på di.se... för den nätta summan 32 Mkr!.. och på det så är den beräknade driftskostnader på över 53 000 kr om året. Men det verkar inte avskräcka, för enligt mäklaren lär det finnas halvdussinet intressenter. Men så är ju sjötomten på drygt 1 500 kvm och man ser enda till Polen enligt mäklaren.. ja bara det! :) Boytan är 250 kvm och huset byggdes 1995. Ska du slå till!?







Bilder: di.se

2 kommentarer:

Sussi sa...

Oh, ja, vilken dröm! :)

Annette sa...

hihi... ja visst, men tyvärr tillåter inte min kassa det hela :) men jag skulle vara lika nöjd med en liten fiskebod i hamnen :)..