måndag 30 november 2009

Cool vodkaflaska

Jaha så var det måndag igen... jag har sagt det förut och säger det igen.. det känns som om det är måndag och fredag heeeela tiden.
Helgen var i alla fall trevlig, varit runt på stan, fikat, träffat vänner, druckit glögg.. ja första advent har det ju varit... och i lördags var jag förbi Alessi showroom och fick en drink. En drink gjord på Karlsson's Gold. Ganska ointressant information kanske, men anledningen till att Karlsson´s, som är en vodka gjord på färskpotatis odlade på skånska Bjärehalvön, får vara med på min blogg är framför allt flaskan... visst är den snygg!.. designad är den av Hans Brindfors. Sen så tycker jag att den här vodkan hade ett plus till förresten, finns med både 40% och 25% alkoholhalt.. bra tycker jag som inte är så förtjust i starka drycker men kan gilla smaken. Du kan beställa Karlsson´s Gold genom Systembolagets specialsortiment.


Inga kommentarer: