onsdag 23 december 2009

God Jul!

Jul och ljus det hör verkligen ihop, och själv så tycker jag att julstämningen är fixad och klar bara med en massa vackra julblommor och lika många vackra stearinljus. Och i morgon är det då julafton igen och vi når väl höjdpunkten på julhelgen, ja i alla fall om vi frågar barnen, och hos mig kommer det att brinna en massa vackra ljus... och sen ska jag bara lata mig och fundera lite på min egna plan inför 2010...ja för jag tror att om jag inte sätter upp planer och mål för mig själv så rinner det bara på liksom... så en personlig årsplan är något som jag verkligen kan rekommendera ifall du vill komma vidare och inte gå i samma gamla hjulspår så att säga.
På tal om jul och ljus så såg jag ljusstaken Dervish, designad av Item för Innermost, med ljushållare som du kan flytta runt på brickan som är en magnetisk platta... snygg!... och passar i hemmet året runt. Här hemma har jag sett den på Frank Form
ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD OCH SKÖN JUL!



Inga kommentarer: