onsdag 13 oktober 2010

Ny bok på Ikea -SY, Älska Textil

För några dagar sedan gav jag Ikea beröm för deras nya bok Hembakat är Bäst, med härliga och annorlunda bilder. Och nu måste jag ge dem minst lika mycket beröm för boken SY, Älska Textil. Jag är ju inte så pysslig av mig så innan jag öppnat boken och läst på baksidan så ska jag erkänna att min tanke -Inget för mig! dök upp i mitt huvud. Men så fel jag hade, för som det står på bokens baksida...Den här boken ska inte läsas. Den ska du känna på. Titta i. Inspireras och bli glad av..... Och visst blev jag både inspirerad och glad över att titta på det vackra, fina och inspirerande bilderna! En riktig blädderbok, med 179 sidor inspiration! Tog några bilder så ni förstår vad jag menar.
Boken kostar 89 kronor för Familymedlemmar och 179 kronor för icke medlemmar.









Inga kommentarer: