måndag 17 januari 2011

Mer inredning på TV3

I kväll börjar ytterligare ett inredningsprogram på TV, Rum för en stjärna på TV3 kl 21.00. I programmet kommer 8 artister, under ledning av duon Simon och Tomas, få sätta sin prägel på varsitt rum på Hässelby slott. Kan säkert bli spännande att se ett vackert slott få ny fin inredning... även om jag börjar tröttna på att det ska vara artister eller flamsiga hantverkare, med mer eller mindre kunskap om inredning, som ska ha ett finger med i spelet. Själv skulle jag tycka att det vore intressantare med proffs hela vägen som gav råd, tips och tänk bakom bra inredning. Men jag ska kolla i kväll och så kan vi prata om programmet senare igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Personligen har jag aldrig tyckt om Simon och Thomas. Jag förstår verkligen inte varför de får vara kvar på TV. Rekommenderar Grand Designs som sänds på Kanal 9 21:00 med Kevin McCloud, underbart program