tisdag 8 februari 2011

Mässrapport no 1

Efter en hel dag ute på Stockholm Furniture Fair kan jag meddela att fötterna är ömma och huvudet är fullt med intryck. Men än är dagen inte slut, nu väntar snart en tur till Nordiska Galleriet. Men innan jag går iväg så ska ni få en första mässrapport, resten får ni imorgon. Jag skriver inte text till alla bilder, så är det något Ni undrar över eller vill ha mer information om får ni höra av er så ska jag se om jag kan svara.



I Sicis monter såg jag fint mosaik, och coola fåtöljer





Källemo visade bl a Anna Kraitz tamburmajor spända med bälten och en ny serveringsvagn.

Skön ljusinstallation



Bilder från Morosos monter

Materias nya avfallstunnor

Idé till hur du med några målade plankor kan få ihop en färgglad och speciell bänk.


Speciell lampa

Nytt från Ballingslöv


Nytt från Kvänum

Kryssade ben



Asplund visade mycket nytt och fint

Skön, rolig och ergonomisk kontorsstol/plats
Foto Annette Eriksson

Inga kommentarer: