torsdag 19 januari 2012

ICA Maxis sommardrömmar

Igår tog jag en vintergrå promenad till Fotografiska Muséet och ICA Maxis sommar pressvisning. Har du aldrig besökt ett ICA Maxi så vet du kanske inte att de har massor, ja massor av köksprodukter och inredningsprylar. Just nu och till stundande utomhusliv har man tagit fasta på två starkt växande trender i Sverige - att grilla och att odla. Du kommer att hitta massor av grillar och odlingsprodukter, så som odlingsbäddar, miniväxthus och krukor. Och jag lovar dig, du kommer garanterat att hitta en grill i din stil och prisklass, och odlingsprylar för just din lilla täppa. Du ser en del av allt som du kommer att kunna hitta hos ICA Maxi till sommaren på mina bilder här under....och en och annan liten idé hittar du också, så som en duk sydd av disktrasor, skönt fotbad och väggar klädda med plastbestick!
Nu väntar Formex mässan för min del, och mässrapport kommer när jag är på kontoret igen!










Foto: Annette Eriksson


Inga kommentarer: