fredag 9 mars 2012

IKEA PS 2012

Igår släppte IKEA den sjunde i ordningen av sina PS kollektioner, IKEA PS 2012. Jag var och tittade på de 46 produkterna, av 19 formgivare, med mycket 70-80-tals känsla, prickar och klara färger. Allt visades i en lägenhet och det var massor av folk, så det var lite svårt att fota..men här några av nyheterna.
Skön fåtölj

Skålar i plast

Satsbord

En stol/pall ja ett mellanting liksom. Baksidan av en ny soffa

Rullande soffbord


Barnmöbler

Vitrinskåp, gillade jag

Prima ballerina, lampa

Lampa, en annan favorit för mig

En ljusstake som du kan bygga ihop precis som du vill

Prickar på porslinet

Prickar på sängkläderna

Prickiga mattor
Här alla produkter

2 kommentarer:

MammaElva sa...

Oj, fanns mycket jag blev sugen på där! Mot IKEA!

Fin blogg du har förresten...

Ha en bra dag!
/ Elin

Annette sa...

Hej Elin, ja visst var det en del fina produkter!
Tack, roligt att du gillar min blogg!

Ha det gott!

Tjing!
Annette