tisdag 2 april 2013

Det är detaljerna som gör det..

Ja detaljerna är viktiga och nu är det kanske flera än jag som är på kuddjakt. Dels så är det vår och lite nya kuddar kan alltid vara roligt där hemma, och del kan det vara ett måste. Ja för det är det hos mig, för jag tvättade mina kuddfodral till vardagsrumssoffan i går och lyckades med konststycket att förstöra ALLA 6! Jag kan ju vara lite lat ibland och tänkte att jag drar igenom dom i mangeln, så slipper jag stryka...ja ja där var inte mina tankar riktigt med verkligheten... Alla fodral är/var utrustade med dragkjedjor..och alla är nu mosade...
Men som tur är så finns det ju ny att köpa, och några som har mycket att välja på och många med härliga färger, om du är ute efter det, det är Zara Home. Här några med härliga färger och mönster.










Inga kommentarer: