måndag 29 juli 2013

Vi går en grå inredningshöst till mötes

Tillbaka efter en lång, skön och välbehövlig ledighet. Går lite trögt så här första dagen, men vädret hjälper till lite i alla fall...grått ute.
Och på tal om grått, så är just grått höstens stora färg. Snygg och sober färg tycker jag, bara den inte får härja hej vilt i rummen och göra hela inredningen till en svart/vit bild. Jag har t ex hela hallen målad i en mörk grå färg, snyggt till lägenhetens gamla detaljer så som vackra dörrar och höga paneler. Och skulle jag vara i färd med att göra om köket så skulle jag säkert välja gråa luckor, så snyggt!...och givetvis så skulle jag säta dit en spröjsad vägg också, min inredningsdröm för tillfället! Här några snygga grå köksinredningar som jag sett.

KV Humlegården, Brahegatan 2, Eklund Stockholm New York
 Karlavägen 76, Eklund Stockholm New York
 Karlavägen 76, Eklund Stockholm New York
 Ikea
Ikea

Inga kommentarer: