måndag 26 augusti 2013

Mönstrade väggar från Photowall

Mönstrade väggar och tapeter finns det massor av, och så mycket fina! Själv tycker jag mest om dem med lite färg, eller nu när jag skriver det så kommer jag på en hel del som jag sett som varit jättevackra men ganska färglösa. En sak är i alla fall säkert, det finns mönster och färger som passar alla!
Om du gillar det grafiska såg jag de här minst sagt kraftfulla från PhotowallDen svenske illustratören och grafiske designern Albert Sjöstam står bakom den här etnoinspirerad kollektion i en svartvit färgskala.  

Albert Sjöstams kollektion finns exklusivt hos Photowall och består av sex starka motiv med vitt skilda uttryck, varav flera finns i olika färgställningar. Alla motiv beställs efter egna mått och kostar 328 kr/kvm. Flera av motiven går också att beställa som canvastavla med priser från 222 kr.  







Inga kommentarer: