måndag 2 september 2013

Nästa gång jag besöker Sicilien vill jag bo här....

Första gången jag var på Sicilien var när jag arbetade på Fritidsresor och var på en studieresa/semesterresa tillsammans med en kompis/kollega. Då flydde vi i ren panik från ön upp till Rom. Anledningen vara de något för efterhängsna unga männen på ön, som förföljde oss som stora klasar var vi än gick. Ja ja, då var det inte alltid så lätt att vara svensk flicka ute på vift. Men jag lät mig inte skrämmas utan året efter reste jag ut som reseledare, men med stationering uppe på Italienska Rivieran istället, och genom åren har jag också besökt Italien många gånger, och också den vackra ön Sicilien. Och nästa gång jag kommer till ön bor jag gärna på Zash Country Boutique Hotel i Giarre.
Ni som följer mig här på bloggen vet att jag är svag för när gammalt möter nytt på ett snyggt och stilfullt sätt, och det har Antonio Iraci lyckats med här tycker jag. Eller vad säger ni? Visst kan man tänka sig några sköna semesterdagar på hotellet?













Inga kommentarer: