tisdag 29 oktober 2013

En Twister till alla

Ja nu är den igång, jag menar julpyntförsäljningen. En del ojar sig och en del står laddade med inköpslistorna. Själv tar jag det ganska lugnt, men jag har fått ett pressutskick på en smart sak.
Jag har inte testat den...Twistern...men om den fungerar så tror jag många blir glada, för vi är nog ganska många som svurit över julstjärnan som aldrig kan hänga rakt.
En Twister är en nyhet från Markslöjd, du sätter den på lampsladden och så hänger stjärnan äntligen rakt. Genialt säger jag, och en Twister kostar 55 kronor/två pack...men varför två? Men om stjärnan hänger rakt så får jag väl stå ut med det omiljövänliga och påtvingade alternativet? Ja, jag har bara en stjärna och gillar inte överkonsumtion, onödiga prylar drällandes, påtvingade prylar, ja ni förstår..


Inga kommentarer: