tisdag 19 november 2013

Adventsljusstakar

Snart 1:advent och dags att se över adventsljusstaken. Själv har jag kört med 4 blockljus på ett ljusfat sista åren, men i år funderar jag på att köpa en ny ljusstake till de 4 ljusen. Här lite förslag till dig som går i samma tankar som jag.
Nu ni ska jag ta och bege mig ut på stan och titta på våren/sommaren 2014s produkter, ja det är pressvecka den här veckan och en massa pressvisningar. Jag kollar, och jag rapporterar som vanligt till er, så håll utkik här på bloggen och på mitt Instagram, annetteeriksson

Rosendahl, 1 199 kronor


Klong, 795 kronor



Design House Stockholm, 650 kronor
DesignTorget, 395 kronor
Georg Jensen, 1 899 kronor
Kähler, ca 130-180 kronor/styck
Åhlens, 99 kronor

by Lassen, 1 250 kronor

Maze, 300 kronor

Georg Jensen, 649 kronor
Khäler, ca 430 kronor
Georg Jensen, 999 kronor
Skultuna, 598 kronor

houseofhedda.se, 795 kronor

2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Så många fina!

Annette sa...

Ja, nu blir det svårt att välja :)
Annette